یاشاریاشار، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

یاشار همیشه جاویدان

اسکوتر

1392/3/19 16:04
نویسنده : مامان ندا
406 بازدید
اشتراک گذاری

باباییم به خاطر کارش اومد تبریز و من ٤٠روز نتوسته بودم ببینمش به

این خاطر

منو مامان ساکمونو بستیم

 

واومدیم دیدن بابا ی گلم باباییم اونقدر خوشحال بود

niniweblog.com

که همون روز منو بردو برام یه اسکوتر قرمز رنگ خرید این خاطرات

 

 

 

مربوط به  ١٥دی١٣٩١ هستش منم

 

خوشحال با اسکوترم که درستم نمیتونستم ازش سواری بگیرم اینور

واونور میتاختم

niniweblog.com

طفلک مامان که در طول روز همراه من میدوید

niniweblog.com

تا اینکه با کوبیدن خودمو اسکوتر اینور واونور بالاخره تازه بعد دوماه یاد

گرفته

بودم چطور کنترلش کنم که

 

اسکوتر قشنگم که دیگه ازبس ضربه خورده بود دیگه طاقت نیاورد و یه

روز بعد

ظهر کمرش زیر بار این همه

 

درد ورنج شکست


niniweblog.com

آخ که نمیدونید چه حالی داشتماومدم پیش مادرم آخ آخ وای وای

niniweblog.com

  مامانم همیشه عادت داره برا چیزهایی که چاره داره غصه نخوره

مامانم میگه

فقط مرگ چاره نداره که

 

من معنی حرفشو نمیفهمم مامانم کلی منو ناز دادو گفت خدا رو شکر

تو

سالمی

niniweblog.com

بابا حتمه درستش میکنه ولی هنوزم که هنوزه اسکوترم درست نشده

...  کی

درست بشه خدا میدونه

niniweblog.com

ولی بچه ها فکر کنم مامانم تازه یه نفس راحت میکشه

niniweblog.com

 

واز سازنده اسکوترم ممنونه که جنس خوب استفاده نکرده تا زود

بشکنه به

خاطر همینه که هنوز اسکوترم

 

کمر شکسته گوشه اتاق بهم چشمک میزنه

niniweblog.com

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)