یاشاریاشار، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

یاشار همیشه جاویدان

هدیه من به تو

1392/3/19 15:50
نویسنده : مامان ندا
496 بازدید
اشتراک گذاری

مادررشته  كوچك رويايي من ،

دنيا اگر خودش را تباه کند نميتواند

به عشق من به تو شك كند

تمام بودنت را حس مي كنم ...

حاجتي به استخاره نيست

 عشق ما ... عشق من به تو

عشق تو به من

يك پديده است ...

يك حقيقت بي نياز از استخاره وگمان

صداي قلب تو ... صداي زندگيست

 عزیزکم 

  زندگي را دوست داشته باش

زندگي را زندگي كن

 حتی وقتي بزرگ شدي 

كودكانه زندگي كن جانكم

مادرانه ترين لحظه هاي امروزم

 همين لحظه است...همين لحظه كه

                 با تمام جان عاشقم                   

 دوستت دارم را يواشكي به

 تو هديه ميكنم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هما
22 خرداد 92 10:06
سلام خانمی.ببخش توی پرسش و پاسخ گزینه پاسخ نبود هر چی گشتم گفتم اینجا جوابتو بدم.عزیزم برای پوست خشک مامانم میگه از قدیم گیلیسیرین+آبلیمو چند قطره استفاده می شده من خودم هم امتحان کردم برای همه جای پوستم دست و پا و صورت برای براق کردن پوست هم خیلی عالیه و دیگه یه کرم من گرفتم سبز رنگ کاسه ای هست کرم آلوئه ورا که یه عکس آلوئه ورا هم روی کرم هست خارجیه و من 2 سال پیش خریدم 5000 تومان اسمش روش اینو نوشته : Aome I jia ولی معروف به کرم آلوئه وراست .موفق باشی.
هما
23 خرداد 92 17:16
خیلی جالبه.متنت خیلی جالب بود.به به