یاشاریاشار، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

یاشار همیشه جاویدان

ترس از گربه

1392/3/19 15:45
نویسنده : مامان ندا
365 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب موقعی که بابا اومد زنگ خونه روزد

توگفتی بازش نکن تا من برم پایین خودم بازش کنم گفتم برو

خودمم اومدم تو راه پله ایستادم

در پایینو که باز کردی با جیغ و گریه راه رفته رو با دو برگشتی

گفتم چیه؟ گریه گریه که یه گربه اونجا میخواد منو بخوره

باهم رفتیم پایین تا یه گربه چاق رو دیوار نشسته

درو باز کردیم بابا طفلکی که هنوز یه لنگ پا پشت در ایستاده بود اومد داخل

تو هی میگی گربه و با دستت بهش اشاره میکنی

بابا یه پیشت کردو گربه فرار کرد

تو ذوق که بابا تو فراریش دادی نذاشتی منو بخوره

منم که ...... آره دیگه بابا همیشه

قدرتمندترین شخص بوده برات گلم

منم حالا چندتا گربه ملوس برات گذاشتم که

بدونی گربه ترس نداره فدات شم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)